1. خانه
  2. تست آنتی بادی کرونا

تست آنتی بادی کرونا

آزمایش خون برای تشخیص کرونا

 

تست سرولوژیکی کرونا(تست آنتی بادی مخصوص COVID-19)

ممکن است به ویروس کرونا مبتلا شوید و متوجه آن نشوید زیرا تمام افرادی که به ویروس آلوده میشوند علائم ندارند اما یک آزمایش خون سریع وجود دارد که به شما می‌گوید آلوده شده اید یا خیر این آزمایش آنتی بادی نامیده می شود. متخصصان امیدوار ند که این  آزمایش اطلاعات بهتر و بیشتری در مورد میزان شیوع ویروس کرونا برای مسئولان سلامت داشته باشد.

آزمایش آنتی بادی کرونا چیست؟

 

COVID-19 Coronavirus Antibody Test with Pills. 3d Render

ممکن است آن را با عنوان آزمایش سرولوژی نیز بشنوید. این آزمایش در جستجوی مواد خاصی باید به نام آنتی بادی ها در خون شما می باشد. بدن شما هنگام مبارزه با عفونت ای مانند کویت ۱۹ آنتی بادی ها را تولید می‌کند زمانی که شما واکسن می‌زنید نیز مهم این اتفاق می افتد مثلاً هنگام تزریق یک دوز واکسن آنفولانزا نیز بدن شما آنتی‌بادی تولید می کند. با تولید آنتی بادی بدن شما در برابر یک ویروس ایمنی مصونیت پیدا می کند آزمایش آنتی بادی وجود خود ویروس را بررسی نمی کند.

آزمایش آنتی بادی وجود خود ویروس را بررسی نمی کند در عوض اینکه سیستم ایمنی بدن شما در برابر بیماری به عفونت با پاسخ داد یا خیر را بررسی می کند.

این آزمایش ها چگونه کمک می‌کنند؟

 

آزمایش‌های آنتی بادی می توانند نشان دهنده میزان شروع کوید 19باشند زمانی که دانشمندان بدانند چه کسانی ویروس را داشتند می توانند دریابند که این ویروس بیشتر افراد را چقدر بیمار می کنند. دانشمندان می‌توانند بررسی کنند که اگر افرادی که دچار این بیماری شدن دوباره در معرض آن قرار بگیرند، چه اتفاقی می افتد.

زمانی که این اطلاعات با سایر اطلاعات علمی ترکیب شوند به محققان کمک می کنند تا بفهمند چه کسانی ممکن است نسبت به ویروس مصون باشند.

ما در آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک سپند آماده ارائه به هموطنان عزیز می باشیم.

در صورت نیاز و برای مشاوره با شماره 22802020 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را درج کنید